Alla <3 Dag

Fick sms av Petra igår där hon undrade om jag kunde jobba idag 09.45-18.00 , självfallet svarade jag! Så nu sitter jag här på jobbet, råkade komma lite tidigare, och väntar på att få öppna. Kassan är fixad och resten också, kunderna står lite i "kö" härutanför så jag smet in och satte mig på kontoret ett tag :) Kommer vara ensam här fram till tolv då Lena kommer, skoj skoj! Jag som inte trodde att jag skulle få någe mer jobb, allt är så struligt här nu, men så ringer dom. Alltid kul =) 

Längtar tills ikväll då det blir mys för hela slanten. Älskar dig Jim <3

Nu ska jag springa på toa...Puss Daniella 


Kommentarer
Postat av: Fridah

kul med jobb ^^

2008-02-14 @ 09:56:39
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: :)

älskar dig med

2008-02-14 @ 13:54:58
Postat av: Emelie

Du e så sexig på bilden.. grr ->

2008-02-14 @ 21:09:58
URL: http://musetroll.blogg.se
Postat av: Daniella

Fridah: Hehe jaa :) grymt roligt!
Jim: Älsklooooo

2008-02-15 @ 12:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback