Dagsöversikt

Gud vilken lång dag det har varit och ännu är den inte slut. Dagen böjade med att jag mötte upp Sofie på stan klockan ett sen gick vi en vända och hör och häpna vi hittade kläder i första butiken vi gick in i :O Efter en stund på stadensgator gick vi och åt lunch på Nancys (mmm tacoplate) efter det gick vi en stund till på stan sen tog det hela en kraftig vändning. Sofie som hade fått kli på händerna hade utväcklats och nu kliade det på hela kroppen, såg ut som hon hade ramlat i en buske med brännäslor. Ansiktet och ryggen blommade upp och jag lyckades tjata till mig en vända till akuten. Så där satt vi två från klockan tre till sju. Korse jisses va lång tid det skla behöva ta! Stakars Sofie kliade mer och mer och tillslut kunde läkaren tala om att det var en allergichock, men vi  vet inte från vad. Hmm? Hoppas hon mår bättre nu när hon fått i sig tabletterna :)

Jag skulle igentligen åka hem till Ida ikväll med Emelie, Sofie och Henke men jag orkar verkligen inte. Känner mig hur död som helst! Så jag tog det beslutet att stanna hemma och kolla film, sova tidigt och ta nya tag imorgon då det är big time party!!! Körde Jimpa till Rille nyss också, får se vilken tid han kommer hem, hoppas han får en toppen kväll <3

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha! Tack gumman för att du satt där med mig hela jävla dagen :P

2008-03-01 @ 13:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback