En väldigt lyckad alla hjärtans dag

Igår efter jag hade jobbat var Jim så himla gullig och plockade upp mig efter jobbet. Vi pkte vidare till Toms lägenhet som stod tom över natten. Käkade gott och drack gott, badade och bara rodde om varandra. Men vid elva (?) så kom vi på att vi saknade våran katt, våran säng och vårat hus så snälla Katta kom och hämtade oss så åkte vi hem och sov, sjävlklart tog vi med Bulten också. Fortsatte mysa här hemma :)

Igår på jobbet så började jag och Lena prata lite om sommaren och vad jag ville göra efter studenten. Jag vill absolut inte plugga vidare, jag vill inte skriva utan jag vill jobba i butik, helst vara kvar på Wedins. Jag började komma upp i varv eftersom jag har värsta paniken över sommaren och över hela min jobbkarriär. Jag vill kunna resa till SB och bara koppla av utan att tänka på vad jag ska göra när jag kommer hem, allt ska vara klart så jag kan slappna av med darloo. Då säger hon att jag inte behöver oroa mig, att dom vill ha kvar mig där minst under sommaren, när dom är på semester, så kan jag leta jobb under tiden. Sen tyckte hon att jag ska söka 1½ vikariatet som är på 20 h i veckan på skorna. Det ska jag göra! Förhoppningsvis behöver dom inte någon förns 12 juni då jag har kommit hem från SB så kan jag roffa åt mig den, men annars så söker flera Wedins ofta personal som bara kommer in på alla medarbetares sidor så ingen annan kan roffa åt sig dom. Gissa om jag kände mig lättad! Okej 20 h i veckan är inte så mycket, men jag jobbar heldre på ett ställe där jag verkligen trivs och jobbar lite mindre eller jobbar på ett ställe där jag får jobba arslet av mig och vantrivs. Nu längtar jag till mars-april då jag får allas semester scheman :D Ska prata med nya butikschefen också om vikariatet.

Nej nu ska jag sätta mig i soffan och längta efter Våra bästa år...

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback