Fräknig som få...

Har precis varit och storhandlat på Ica Maxi, blev en hel del vill jag lova! Efter det åkte Jim och jag och solade för andra dagen på rad - börjar brännas nu men det vill jag inte tala om för Jim för då kommer de där "Va vad det jag sa?". Men va fasen jag vill ju vara snygg på lördag så då snappar jag bara tillbaka och säger "ska man vara fin får man lida pin". Gudars va mycket talesätt det kom med i bloggen idag då, jaja vad gör det.

Imorgon ska jag KÖRA upp till stockholm för första gången!!! Har inte vågat mig på än trots att jag har haft körkortet i snart ett år :O Jim ska iaf fira att Nenne klarade sitt körkort idag (CONGRATS) och jag ska käcka middag med mamma på Sannas jobb, efter det får vi se om jag åker hem eller om jag stannar kvar i stockholm tills jim vill hem - lutar nog åt det. Skulle vara mysigt med ett glas vin till middagen men då riskerar jag att det blir 5 glas vin och sen är jag inte minsta party sugen på lördag och det får ju bara inte hända - så jag håller mig till läsk imorgon :)

Nej nu ska jag ut med hunden...Puss Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback