Helgen i samanfattning

Kom på att jag inte hade uppdaterat på ett tag så tänkte passa på nu medans Jim fixar kaffet.

Fredags: Tog jag det bara lugnt. Träffade Propp som jag inte sett på år och dar, hon var hemma hos Gunilla så jag passade på! Efter det så käkade jag middag med mamma på Barollo och sen gick vi hem och kollade vi på lets dance sen somnade hon så jag åkte upp till Tom där alla guysen var så körde jag ner dom till Olearys. Jag stannade kvar där ett tag och träffade Emelie och Sofie, sötnötarna nummer 1. "Du är så fin när du är så naturlig" klämde Emelie ur sig efter x antal red bull vodka :) haha gulligt! Vid halv tolv åkte jag hem och kollade tv, vid ett åkte jag ner och hämtade Jim och Rille, körde hem rille till norsborg sen var det bums i säng för mig och jimpa.

Lördags: Ännu en dag i lugnhetens tecken. Vi var helt ensamma hemma, kollade melodifestivalen. Jag vart förbannad över att Carola inte gick vidare till globen - herre gud!!!! Några jävla rödtottar (kläderna) som härmar mika och siccorsisters (hur nu det stavas) gick vidare - skandal! Nåväl inte mycket att göra, Carola kommer säkert soppa bannan med alla på andra chansen endå!

Söndag: Kalas för Jims minsting kusin Wilmer som fyllde 3 år. Barn överallt!!! :O Efter det åt vi middag, vi gillade inte maten så vi tog en raid till donken. Vi åt faktiskt där det brukar vi aldrig göra, satt och pratade huuuuur länge som helst- Helt underbart! Älskar när man bara kan öppna sig för en person och prata om allt, man känner att man klaffar. Man blir så sårbar - en otroligt mäktig känsla!


Nej nu ska jag ut med hunden. Puss Daniella


Kommentarer
Postat av: jello

jag jobbar morgon, torsdag och fredag, vi kanske kan träffas för en fika ?

2008-02-19 @ 11:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback