Lucky Star

Sitter och käkar frulle nu, fil med skivad bannan. Mumma! Snart ska jag bege mig till Emma för att lösa våra matteuppgifter, tråkig grej men kul att träffas :) Ska äta lunch också, pastapesto med massa sallad. Gud va jag äter! Men det är ju relativt nyttiga grejer så vatta häck.

Igår firade Jim och jag Lollo, tillsammans med hela tjocka släkten, hon fyllde 40 så det var lite speciellt. Congrats! Hela februari och halva mars är det kalas för släkten varje helg. I veckan är det dubbel kalas för mig och sanna hos mamma, veckan därpå är det kalas för Viggo sen dubbelkalas för mig och pappa sen fortsätter det så. Kul :) Igår kollade vi även på melodifestivalen, kul att Any gick vidare trots att Velvets låt var bättre så hejade jag på henne, så söt!!! Längtar tills nästa helg då är Carola med :D:D:D. Fjortis varning på smiley gubbarna och käringvarning för Carola loveandet - vilsen själ, hehe.

Nej nu ska jag ta mitt pick och pack och röra på mig, om jag lyckas. Har världens träningsvärk sen gårdagen . kanske ska vänta tills imorgon med att gymma, men nu börjar jag tycka att det är kul så det kanske är lika bra att ligga i? Nåväl får se hur det blir med den saken.

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Jello

Vilket datum är det du fyller?!

2008-02-10 @ 17:45:49
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se
Postat av: Anonym

varför gjorde du ingen sån där videoo ? hihi

2008-02-10 @ 20:38:41
Postat av: N

kika in :)

2008-02-11 @ 18:57:28
URL: http://kladerochaccessoarersaljes.blogg.se
Postat av: Daniella

Jello: V afan är du för vän som inte ens håller koll på födelsedagar :O ;) fyller 23:e februri.
Anonym: Hehe kommer inte iohåg, antagligen för att jag såg ut som hej kom och hjälp mig eller så va jag bara för lat :)

2008-02-12 @ 12:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback