Rubrik?

Okej jag måste medge att jag är jävligt dålig på att uppdater, har till och med massa fina bilder från i fredags som jag bara är för lat för att lägga in. Men sanningen är den att jag faktiskt har mått piss denna vecka, men nu är jag på bättringsvägen efter att jag har fått tillbaka gamla mediciner och så ska jag börja med en ny medicin så nu är det bara att hålla tummarna! Tack alla nära och kära som finns där för mig när det är såhär <3

Nu blickar jag frammåt, det vill säga till helgen! På lördag blir det utgång på Olerays om jag får bestämma och det får jag =) Först blir det 45 års kalas sen krogen med Jims kusiner + Emelie :) Hoppas att Sofie är på också! Hoppas det är många ute för denna helg ska jag bli vild och galen. Inge jobb dagen efter och en kry Daniella - nu jäklar!

Kan inte Greys and Anthony börja snart? (internskämt)

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, greys and anthony!!!!!!!!!!!!!!!

2008-02-27 @ 23:43:34
URL: http://musetroll.blogg.se
Postat av: Daniella

Emelie: asså vaddå heter det inte så? :O hahaha

2008-02-28 @ 13:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback