Spysjukan

Herregud! Allt började igår natt när Jim klagade på att han hade ont i magen och må illa, sen var det kört! Jim, Katta och jag har legat i spysjuka hela gårdagen och hela natten. Igår åt jag endast lite fil på morgonen som kom upp igen efter några timmar. Tror jag slutade spy vid fem i natt eller något sånt, har iaf fått i mig lite frukost nu så får se om jag behåller den. Haha igår när Kenta kom hem från jobbet så ligger hela "familjen" och spyr och grämar, hehe men han var så snäll och gjorde allt vi bad om :)

Jim och jag har iaf sjukanmält oss hele vackan, sista veckan på praktiken nu. Skönt!!!! Ska bli härligt att komma tillbaka och få lite (åhh vad heter det? det där ordet när allt börjar bli som normalt igen? panik! Hatar när man glömmer bort vanilga ord.) någonting.  

Fick tid hos Animalen på torsdag för Hamiltons kastrering, snipp snipp så är dom borta! Det bästa med det hela är att katter brukar gå upp ungefär 1 kg efter kastreringen om inte mer, han som redan är så fet :O Söt kissemiss!

På fredag ska jag, jim och mamma åka upp till stockholm till sannas resturang för att äta och fira min födelsedag en dag förtidigt. Ska bli mysigt! Mitt kalas är på söndag klockan två hemma hos pappa, kommer släkten såklart men alla är hjärtligt välkommna :)

Nej nu måste jag få lite frisk luft - börjar må illa.....Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Emelie

Varför har ni sjukanmält er när det enda ni gör är o skriva en blogg? :s Haha! Puss

2008-02-21 @ 11:55:09
URL: http://musetroll.blogg.se
Postat av: Daniella

Emelie: hehe bara för att vi ska slippa få dåligt samvete för att vi inte skriver :)

2008-02-21 @ 14:41:44
Postat av: Anonym

HAHA smart! / E.

2008-02-21 @ 15:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback