The gardens tale

GRYM LÅT!

Det är fredagskväll
och jag sitter här och tycker lite synd om mig själv. (förresten, det är JAG, Emelie!) jag har så tråkigt så jag ångrar just i denna stund att jag tog bort min blogg :( men det är ju kanonbra, då kan jag skriva av mig lite här när jag känner att jag behöver. Jag har ju självklart Ella's lösenord, hi hi. Jag har gjort djävliga saker i mina dagar eftersom hon alltid har samma lösenord! Lite trög är hon nog.. Undra vad hon gör ikväll förresten? har inte hört av skanket! Eller jo just det, hon är på nån fånig Carola konsert :) (Hope you're having fun honey)

Inatt mådde jag inge vidare bra :/ Spytt som en gris (oj vad ovanligt att jag är sjuk!) ska ni inte säga det? Japp, precis innan jag kände att jag skulle spy så tog jag tag i mobilen o knappade fram mammas nr (hon var i rummet bredvid) men när man spyr kan man ju inte ropa på henne samtidigt? och inte innan heller för den delen, för tänk om det hade varit falskt alarm! Så iallafall, hon kom upp och gav mig vatten, sen sprang hon in på sitt rum igen! det är verkligen inte som på den gamla goda tiden då hon tog bort håret och höll en på pannan. Nejdu. (fly då kärring, fly) Henke erbjöd sig att hjälpa mig men kändes lite onödigt när han skulle upp och jobba om 2 timmar. (kl.5) Somnade vid halv 6, väcktes av systra mi vid 8 tiden igen, mådde sådär... Somnade igen.. Har inte spytt nå mer iallafall sen dess men är klen och jävlig! Va roligt, här kan man använda fula ord, eftersom att det inte är min blogg. YES! nåja.

Jag är så ensaaaam och eländig! Henke är ute med en kompis ikväll, men imorgon är det min tur! Middag & förfest hos syrran med a few other people. Ska bli jättetrevligt! Ser fram emot det... Jag lär ju må bra eftersom att jag mår bra nu? Behöver bara sömn...

Någon som är sugen på kassler? I know I am.. (kräks)

120859-915

Tack Ella för lånet av din fantastiskt dåliga blogg! :)

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag kräks...:))

2008-02-01 @ 22:51:07
Postat av: Sufie

äckel emelie, hur fan hitta du den bilden? hahaha

2008-02-01 @ 22:52:11
Postat av: Emelie

HAHAHA jag tror du blir sugen Anette ;)
och du med Sufie ;) GRRRRRRR. (Det var jag som tog bilden, det är Henke)

2008-02-01 @ 23:10:48
Postat av: Suffan

hahahah.. förstog nästan det, kände igen personen på bilden på något underligt sätt :) vet inte varför... *vissel vissel*

2008-02-01 @ 23:14:07
Postat av: Anette

Ella är så lik Bridget i Glamour på denna bild!

2008-02-01 @ 23:22:55
Postat av: Anette

Sugen är bara förnamnet.;)

2008-02-01 @ 23:24:54
Postat av: Sophie

Men fyfan va äcklig bild hörredu

2008-02-02 @ 14:50:08
URL: http://sophiesticated.blogg.se
Postat av: Mea

HAHAHAH EUUU BILDEN JA DÖR

2008-02-02 @ 18:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback