Underbar dag...

Gudars vilken toppen dag det har varit gott folk! Dock lite segt var det att vakna upp i morse men det var ingen fara när jag väl kom igång med jobbet. Jobbade med Vivvi, hade hur kul som helst :) Hon är så gooo. Sen när runt ett tiden (?) kommer mamma in på jobbet med blommor och börjar sjunga ja må hon leva men kunderna började kolla väldigt skumt på henne så hon slutade efter en stunds sång. Seeen när jag kommer hem så säger Jim att han har köpt en grej till Hamilton "Fan nu har han köpt ett jävla klätterträd som tar upp hela rummet" tänkte jag men så öppnar jag dörren så  har han varit coh köpt malm sängen som jag så länge har tjatat om. Gullunge!!!! Gudars va glad jag blev, nu är det nästan helt fixat i vårat hus - SKÖNT!

Imorgon ska vi åka och kolla på våran nya bil :D Äntligen!!!!! Efter det är det kalas vid två tiden med smörgåstårta och lite gott till de :) Bara att komma färbi hemma hos pappa om ni vill. Och efter det ska jimpa och jag troligen till Ikea och köpa lite nya grejer, härligt härligt!!!!

Nej nu ska jag fortsätta kolla på melodifestivalen!

Puss Daniella

p.s TACK FÖR ALLA GRATTIS SMS <3

Kommentarer
Postat av: Elin Sandh

grattis i efterskott gullunge.

2008-02-25 @ 10:21:54
URL: http://becomedelicious.blogg.se
Postat av: Emelie

Tack för idag mysis =)

2008-02-25 @ 22:45:56
URL: http://musetroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback