Uppdate

Sitter här och dricker lite kaffe innan vi ska iväg till world class för 5:e gången denna vecka. Nu har jag börjat komma in i det hela och tycker dagen är skit trist om jag inte kommer iväg till gymmet. Dagen börjar alltid med att Jimpa väcker mig vid tio-halv elva, sen är det frukost, sen en låååång promenad med Bamse i skogen efter det är det skrivardags, sen lunch till våra bästa år och sedan tjoffs iväg till gymmet. Grymt skönt att komma dit till två-halv tre när det inte är en enda kotte där.

Jag har börjat längta oerhört mycket till SB, ska bli så skönt. Och även om vädret inte är så bra i början av juni där kanske så är det skönt att vi har en tvårumsvåning på SB´s lyxigaste spahotel iaf, så då kan man roa sig med massa massage och liknande :)

Fick sms av Jello igår där hon frågade hur planerna inför helgen såg ut men vi ska försöka vänta med att parta enda fram till studenten nu (lycka till!) för att spara extra pengar till resan sen ska vi köpa oss en ny bil också. Kommer troligen bli under dom närmsta veckorna vi köper en ny. Gud va skönt att slippa oroa sig över om bilen klarar resan fram till stan eller ej.

Imorgon är det alla <3 dag. Längtar så himla mycket! Men istället för att gå ut och käka eller bio mysa eller liknande så ska vi vara ensamma i Toms lägenhet och göra massa mysig mat och bara ro om varandra, ta en långt mysigt bad med lite oljor. Längtar! Budget dag kan också vara mysigt vill jag lova- det viktigaste är ju trots allt att vi har varandra <3


Grattis till Emelie och Henke som firar 2 år imorgon, hoppas ni hittar på något extra mysigt! All lycka till er och eran framtid <3

Puss Daniella

p.s
jag bokade tid för min tatuering igår, men fegade ur imorse och ringde och avbokade. Skulle göra ett litet hjärta vid fotvristen som är rosa men bara har konturer och ingen ifyllning. Fin fint!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad du är gullig, tack min älskling :) O förresten, varför blir det ingen tattoo? Chicken :) :(

2008-02-13 @ 17:14:43
URL: http://musetroll.blogg.se
Postat av: Daniella

Emelie: Inget att tacka för :) Det är ju just det, jag är en chicken ;)

2008-02-13 @ 18:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback