Va fan???

Fick just värsta paniken! I brevlådan kom ett brev från Ving. Jim började läsa " För att kunna genomföra en resa med charterflyg måste ett minimiantal resenärer vara anmälda. Tyvärr måste vi meddela att vi på sommarens första tisdagsavgångar inte har uppnått detta och är därför tvugna att ställa in er bokade resa till Bulgarien" Där slutade Jim läsa högt.... VA FAN? Jag som har längtat så mycket! Ett fem stjärnitt spalyxhotel mitt i centrum. Min dröm resa - kaputt!!! Sen fortsätter han läsa " Vi har däremot lyckats få ett antal stolar till vårat förfogande sopm flyger till Bulgarien på onsdagar. För att ni inte ska bli utan resa i sommar har vi därför med automatik bokat in er på onsdagsflyget som går dagen efter er ursprungliga resa" Tacka gudarna! Jag som trodde att hela min semster var borta med vinden! Så nu kommer vi bara hem en dag senare (11 juni). Skönt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback