1 dag till lön 1 månad till jul

Jaha då var man mätt och belåten. Har precis tryckt i mig en kyckling/bulgur sallad från Ica. Riktigt gott faktiskt. Och nu när jag har 15  minuter kvar på min 1 timmes långa rast så tänkte jag ängna dom åt er. Snällt va? =)

Blir jobb imorgon också, mia har åkt på en ruggig förskylning som inte vill försvinna. Tur för mig och synd för henne =) Håller tummarna att hon är pigg till onsdag så vi slipper ställa in middagen.

Sitter förövrigt och funderar över första advent. Ska baka pepparkakor, lussekatter, tända adventsljus, byta gardenier och plocka fram julstjärnor. Gud så mysigt! Jag jobbar fram till 16.15 så Jim får storstäda innan jag kommer hem så är det bara det roliga kvar sen. Smart! Men hur är det nu? Får man börja äta onyttigt från och med 1 advent fram till julafton och sen hård banta tills nyår. Eller ska man banta hela december, leva på grönt, frukt och vatten och unna sig under självaste julafton sen tillbaka till banting tills nyår. Tålls att tänka på...Vi alla vet nog vilket av dom två alternativen jag kommer välja. Det första. Men men sen står man där smällfet och får ångra sig själv, undra om det är värt de?

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Johanna

Man ska äta allt juligt from den första december! gu va jag längtar hem till allt julstök=) vi ses säkert i julruschen nånting! puss

2008-11-24 @ 14:25:16
URL: http://jallajohanna.blogg.se/
Postat av: Daniella

Tror nog att jag kör på de också =) Ja jag tycker du ska komma in och köpa ett par fina herrhandskar till din pappa eller en söt väska till mor dig ;) Puss

2008-11-24 @ 18:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback