Pigg och fräsch idag =)

Idag känner jag mig riktigt pigg och fräsch. Promenaden ner till jobbet var riktigt frisk, dock borde jag ha tagit på mig en mössa. Nu ahr jag så där ont i öronen så det känns som att dom skulle behöva knäckas av en kiropraktor, hehe. Sista dagen på en bra vecka och första dagen på ännu en toppen vecka. Ska jobba heldag imorgon, öppnar och stänger. På onsdag är det personalmöte och efter det bjuder företaget på middag eftersom vi är så himmla duktiga här i södertälje. Barollo och skaldjurspasta står på schemat =) Sen är nästa roliga stopp på torsdag, valpkurs och sen är höjdpunkten söndag igen. Första advent, jobb, julrusch och amy dimond på scenen här utanför jobbet. Riktigt kul att jobba mitt i centrum nu vid jul för det är massa stohej =)

Nej nu ska jag öppna butiken.
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback