Är HAN den rätta?

(snott från Sandra  www.sandrahammar.bloggagratis.se )

Har jag hittat min prins?

[x] Han som visar och säger vad han känner.
[x] Han som skickar sms på kvällarna och säger "godnatt älskling, jag saknar dig" .
[x]Han som är en gentelman och som ser otroligt bra ut i dina ögon.
[x ]Han som tål ett nej utan en sur min.
[x]Han som vill visa upp dig för världen när du bara har mjukisbyxor och en skön tröja på dig.
[x]Han som ringer upp dig när du blivit sur och lagt på luren.
[x]Han som lever för dina kyssar,och som håller vad han lovar.
[x]Han som kan skriva Ditt namn på msn utan att bry sig om han förlorar 15 andra tjejer som vill ha honom.
[x]Han som vänder sig Mot sina vänner och säger "hon är min"

Joo jag antar att jag har hittat Mr. Perfekt! schööönt!!!
Älskar dig Jim Tillberg, mer än allt på denna jord <3<3<3

Nåväl...Daniella Claesson (MEA LÄR DIG FRÅGA FÖRST) ;)

Kommentarer
Postat av: Carla

Vad sött :) Kärlek är underbart!

2006-12-03 @ 20:22:35
URL: http://charleys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback