Body pump...

OMG!!!! Jag är huuuuur trött som helst. Jag, Jim och pappa har varit på body pump. Nu börjar det nya hälsosamma livet igen fram till Jul, boring men det är det väl värt! Jag var nästa, men bara nästa, tvungen att gå upp till storlek 38 när jag skulle köpa julaftonsklänning, men jag klarade mig med en 36, och där ska jag stanna. Om inye mindre förstås ;)

Nu sitter jag hemma hos pappa. Jim sitter bakom mig och maserar min rygg, otroligt skönt! Kommer ha träningsvärk över hela kroppen så lite masage är inte fel just nu :)

Vad händer imorgon? Fredag kväll och allt! Någon som vet något? Emelie ring isåtn fall :) Hade ju så kul i lördags :)

lördag ska vi på middag hos Lena och Krister, Jims farmor och hennes man. Jätte snälla, ska bli mysigt :) Tror Krille har fyllt år, eller fyller år!

söndag ska vi på ett till kalas, men då fyller min kusin Tilda 1 år. Så otroligt söt, jätte stora ögon!

Nu ska jag fortsätta mysa här hemma. Tänt en brasa och krypa ner under en filt och fortsätta kolla på efterlyst! Åhh sen börjar Insider :)

Nåväl...Daniella Claesson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback