Dåligt med läsare...

Börjar snart deppa ihop :/ Ingen som läser min blogg längre. Det var en tag då jag var uppe i 150 lösare per dag, men inte nu längre. Har jag blivit så mycket sämre? Nu är det typ nere i 20 :O Kan ju lika gärna slut skriva...

Har börjat en radio kurs för typ två veckor sen och nu ska vi göra ett radioreportage. Jag ska göra om Titti Schultz :) Skrivit mejl till henne idag. Kul det ska bli :) Hade radio sändning idag också, gick bra. Jag körde veckans "Skvallerbytta" som vanligt. Riktigt roligt med radio, kanske ett framtida yrke om det skiter sig som Tv-hallåa?

Fredag imorgon, guuuuud va schönt! Innerbandy tunnering hela dagen lång! Ska bli så kul, inga lektioner. Hoppas vi vinner, håll tummarna för oss. Alla ska ha vita t-shirtar så ska vi skriva "Snöflingorna"  på magen och efternamnen på ryggen, lucia glitter i håret också. Toppen :)

Har börjar repa till julshowen som vi har på skolan två gånger om året, men det går inge bra så jag ska nog skita i att ställa upp nu till jul. Får köra till sommaren istället. då är Frida tillbaka också. Hon brukar kompa mig :)

Julkväll på Wendela Hebbe Gymnasiet på tisdag den 19/12. Jag ska sjung!! Det börjar 18.30. Om ni vill så kom förbi en sväng...

Har visst idrotsprov imorgon också, men tror jag har matcher när det är..Oppps synd ;)

Nu ska jag hoppa på Jumichii och gosa lite, sen dags för PLUGGANDE!

Nåväl...Daniella Claesson


Kommentarer
Postat av: :)

men jag tkr det var bättre när du skrev på lunar , MKT bättre , :) fast bra här men mkt bättre på lunar :D

2006-12-14 @ 19:39:41
Postat av: alexandra

NEJJJ GUMMAN SLUTA INTE SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIV :) jag är en AKTIV läsare :)

2006-12-14 @ 19:45:45
URL: http://alexandrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback