Den stora dagen är kommen

Jaha så var vi här...

Idol finalen är nära och man bara längtar efter att kura ihop sig i soffan under en filt och höja ljudet till max när ens favorit träder upp på scenen. Det hela påminner mig om Big brother finlen när alla var emot mig när jag satt där och klappade händerna när Jessica klev ur huset som en vinnare av 1000000 kr. 
    
Fast den här gången tror jag alla är på samma sida, alla hejar på den mystiskt snygga Markus. Men är han vårat nästa stjärnskott eller bara en "idol" tre månader som alla andra som har vunnit juste den här titeln. "Årets Idol", kanske tjänar man på att komma två? Vi vet alla hur det har gått för Darin som kom två år 2004. Vem kommer äns ihåg ettan de året? Jag kommer ihåg ettan som en orangehårig skäggig kille, men inte kommer jag ihåg hans namn? Jo juste Daniel någonting,  jag kom ihåg hans namn efter många om-och-men, men ALLA vet vem Darin är. Så kanske tjänar man på att komma två? Isånt fall vill jag att Markus ska komma två för jag vill höra mer av hans härligt rosliga röst. 
    
Många kommer nog göra som mig och krypa ner i soffan med någon man tycker om och bara sitta och hålla tummarna för den man vill ska vinna. Trevlig Idol kväll allihoppa!

Nåväl...Daniella

p.s Jim jag älskar dig <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback