Första advent

Mysigt, nu är det precis fyra veckor kvar till Jul :) Har nästan handlat klart alla jaulos så nu är det bara julaftons klänning och julaftons skor som saknas :) skrivit en önskelista också!

Igår så gick jag och mamma på stan i några timmar och handlade julklappar och jag fick peka ut lite som jag önskade mig :) Hittade jätte fina till Jim, men det är så svårt att hålla sig, jag vill ge dom nu nu nu!!

Sen på kvällen så hade vi hyrt film men det blev ändrade planer. Vi åkte u till Henke, där var det lite folk. Trevligt som tusan! Specielt kul att träffa Emelie igen, var eeeeeeeevigheter sen. Saknat henne som tusan! Trevlig kväll iaf, synd att vi åkte hem så tidigt :/

Idag är det bakdag :) ska göra lussekatter och pepparkakor, sen ikväll är det söndagsmiddag hemma hos pappa...

Saknar min Jim, han åkte hem för att plugga, boring utan honom. Nu ha jag fått bada helt ensam :( Saknar dig min spilevink!

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer
Postat av: Trine

Nej, såklart är det bara 3 veckor kvar :D Lalallalala.

2006-12-03 @ 22:12:52
URL: http://trinepalmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback