Fredag, Lördag

Tjohooo!

Var bara hemma och mös igår kväll. Fans ingen fest att dra iväg på, trist men det var mysigt ändå. Tror alla gick ner till Texas, orkar inte prova att komma in där igen. Plus (som sagt) att jag snart fyller 18 :D

Åhh va jag längtar till jag fyller, håller på att leta efter lokal. Någon som vet någon bra lokal att hyra i närheten av Södertälje centrum/ Brunnsäng? Har bara kommit upp i 50 gäster, men det kanske är lagom, man vill ju bara ha dit dom som man känner eller bekanta när man fyller år. Några som man vet är roliga helt enkelt! :) Vill skicka inbjudning till alla på kort, men herre gud 250 kr till frikärken, och det är ju ganska jobbigt att leta reda på allas adress, så tror jag skickar iväg ett sms till alla istället. Jaa men herre gud det är ju långt dit, men jag LÄNGTAR nått så fruktansvärt!!!

Vad händer ikväll då? Något roligt hoppas jag. Vore så trevligt om någon är ensam hemma så man bara kan sitta några stycken och dricka lite och prata skit. Men verkar inte som att det är någon som är ensam, trist!

Nu ska jag och Jim iväg på Sannas match, hon möter Nykvarn tror jag. GO LISTON!

Nåväl...Daniella Claesson

P.S ingen Emelie ringde igår :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback