Glenna and the gitar

hej hej hallå!

Igår så var det finmiddag på schemat! Familjerna Claesson och Tillberg åt massa gott och hade trevligt :) Vid nio tiden åkte jag och Jim därifrån för att fara vidare till Glenn. Väl hemma hos Glenn satt Emelie, Henke och Mea..jaa och Glenn såklart. Smällde lite smällare, spelade gitarr och drack en anning för mycket. Jätte trevligt :)

Idag ska jag och mamma gå på stan, jag måste köpa större mineskort till mobilen, hämta mina byxer och köpa hårfärg..och såklart en pressent till Sofie. Ska på middag ikväll vid sju sedan efter det blir det party. Så kul! Länge sen jag träffade Sofie också! Hoppas det blir en rolig kväll..

Imorgon får man väl se till att ta det lite lugnt inför nyår, för då jäklar då smäller de :)

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer
Postat av: Emelie

YEAHHHHHHHHHH!!!

2006-12-29 @ 17:03:00
URL: http://ahlskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback