Helgen är kommen....

Gudars va skönt det ska bli med helg. Den behövs vill jag lova, har inte haft en sån stressig vecka snare en slapp vecka ( men inte lika slapp som emelies mus). Men kan vara skönt att bara få sova länge på mornarna ändå!

Idag hade jag mitt slut tal på Speechen, det gick skit bra, kände mig avslappnad och så pratade jag i lagom tempo. Kul! Sen idag bestämdes det att jag och Henrik ska uppträda på årets Julshow. Får se om jag lär mig alla låtar. Har en jul konsret på wendela hebbe också, och vill inte köra samma låt.

Ikväll vet jag inte än vad som händer. Kanska ska till Tullinge, philips kompis hade tydligen fest där. Får se om vi drar ditt eller ej.

Imorgon ska vi, som sagt, på middag i Salem hos Jims farmor och hennes man. Coolt för då kommer det där tåget som är varje år, skinheads eller vad dom nu är med massa ljus och går skit långa till minne av någon kompis som dog för några år sen. Är inte så insat i sjävla orsken, men tror det kommer vara fint :) Sen senare på kvällen så har Jims kusin fest :) Kul kul! Hon fyller 21 tror jag. Nervös, jag har inte träffat henne så många gånger men det löser sig nog!

Såg Marielle i LT idag :) Skiiiiit fin bild, hoppas du vinner model grejen!

Ohhlala nu kom min älskling in med bara en handduk runt höften, grrr ;)

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback