Helgen...

Tänkte uppdatera alla läsare om min underbara helg :)

Fredag: Åt mysig middag hemma hos Jim. Skulle iväg på förfest hon Adam och sen till Tullinge på partaj. Var på förfesten. Sen fick Jim ont i huvet så vi struntade i Tullinge. Tror inte vi missade något, boring people anyway! Så vi mös och gosade hela natten, super mysigt <3

Lördag: Tog det lugnt på förmiddage. Jim väkte mig med nästa frukost på sängen. Han rablade upp allt som fans till frukost i mitt öra och viskade tills jag gav upp och drig ner honom i sängen och vi fumlade runt lite. Ibland tycker jag att vårat förhållande är som på film, en LYCKLIG film :) Sen hoppade vi in i duschen och gjorde oss iordning inför en middag hon Jims farmor och Krister.  Trevlig middag där, några kusiner som jag inte har träffat tidigare. Tror dom pratade skit om mig för dom körde viska-titta-skratta åt mig :/ hmm aja...Satt och drack lite vin med hans släkt och sen när vi åkte hem så släppte Katta och Kenta av oss hos Jims andra kusin som fylde 21, hon hade fest. Var där ett tag sen åkte vi till Texas för Mea sa att vi skulle komma dit. Adam too. Så pkte dit men när vi kom till dörren så var det vakt där, så vi kom såklart inte in eftersom vi inte har leg. Men inget att hänga läpp över, fyller snart 18 så jag kan vänta.

Söndag: Vaknade med en Jim närmare än närmast. MYSIGT! Vi började små chivas i sängen och sen tog vi oss i kragen och gick upp. Kycklingsallad till lunch, mumsigt. Sen hoppade vi in i duschen och gjorde oss i ordning inför kalas (igen), men den här gången var det Tilda som fyller år. Min minsta kusin. Åkte dit vid två tiden. Var där i 50 minuter, inte så rolig släkt så vi skyndade oss :) Hyrde film på hemvägen. När vi kom hem igen så har Katta och Kenta åkt, dom ska på kryssning så nu är vi helt ensamma, kuligt! Har kollat på lite film och nu ska vi bara kela hela kvällen, och natten ;) Är lediga imorgon eftersom vi är huindvakt till deras hund nu. Eller Jim är ledig, jag är "sjuk". Mysigt iaf....

Nu ska jag vara lite social med min pojkvän. Ha en trevlig kväll..

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback