Innerbandy tunnering...

woohhhoo det gick ju bra :)...Yeah right? :/ Jag var iaf över förväntan, dom få sekunderna jag var inne varje match! Men vi vann...en match....av tre! Men skit samma, roligt var det ju trots allt.
Samma lag nästa år, utan en viss person. BAJS!

Sitter här hemma hos Jim nu, väntar på att emslemplemklemjemtemhemilmii ska ringa...*Ring ring bara du slog en signal*

Får se vad som händer ikväll :/ Kunde inte följa med Tomas och Sandra, boring :(

Imogon fyller Louise år, Grattis i förskott...

aja nu har jag inge mer onödigt att skirva, har TRÖTTNAT! Hmm vem var den elakingen som sa att jag hade blivit sämre :/ aja...

Älskar min Jim, över allt annat. Till och men över världens högsta hus! Jepp och det är massor de! Jag har den bästaste bästaste pojkvännen i hela universum, to bad ladies HE IS MINE! moahaha...

Får väl sitta och planera min 18 års fest :) Har kommit upp i 50 gäster än så länge, och mer ska de bli...

Nåväl...Daniella Claesson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback