Jul avslutning

Guuuuuuud va skönt! Nu är det äntligen lov. Fram med julgran och klappar för snart är det julafton! Nu är det bara snön som saknas, kanske den också väljer att titta fram snart, hoppas!

Hade iaf avslutning idag, kollade på julshowen! Jag måste medje att när man satt där så ångrar jag lite att jag inte var med och sjöng, men Frida är ju i USA så jag får lov att vänta tills hon kommer tillbaka. Känns inge kul att köra med någon annan :/ Jag och Jim hade bakat massa goda muffins till idag, dom vart popis tror jag :) Nu sitter jag hemma hos mamma medans Jim är nere på stan med Adam och köper den sista julklappen åt mig. Jag har smöran dom sista 40 minuterna jag var med han så jag ska få någe extra fint!

Ikväll är det partajj hos Carro, kul det ska bli hoppas jag :) Hoppas Jello kommer, så gullig hon! Länge sen jag partade loss riktigt, Will this be my night?

Imorgon ska jag ner på stan och köpa den sista julklappen till Jim. Allt annat är klart bara en kvar. Vi bestämde att vi skulle köpa för 500-600 kr typ, men vad som var en femhundra lapp rkade genast gå upp till 2000 kr. Jag känner mig så generös, tror jag aldrig har köpt julklappar till bara en person för tvåtusen kronor!


Nu saknar jag min Jim, känner mig lite ensam när jag sitter här och lyssnar på "så vacker utan spakel" helt själv i lägenheten. Väntar bara på att ytterdörren ska öppnas med min pojkvän i öppningen med en stor kasse från någon fin affär och inuti en fin fin fin julklapp :)


Juste jag har glömmt berätta en rolig grej! När jag och Jim skulle gå till vidoerullen för någon anledning, tror vi var sugna på små godis men aja dethör inte till själva berättelsen. Vi gick iaf till videorullen sen på andra sidan gatan så springer en kille i 20 års ålderna sen snublar han på trotoar kanten när han skulle veja förbi några som kommer i möte. Han snublar ut på vägen och ramlar ihop. Jag börjar as garva och alla vänder sig för att glooo! Sen ser man hur han reser sig upp för att försöka fortsätta springa till tåget men han haltar som jag vet inte vad. Jag fortsätter min skrattatack! Sen ser man hur han hukar sig ner på knä och typ gråter man ser hur ont han har, och jag kan inte hålla mig för skratt för det här är nemligen det roligaste ivärlden enligt mig, när folk gör sig illa! Sen än en gång reser han sig upp för att halta iväg. Hoppas han hann med tåget iaf. Förgyllde min dag :)


Nåväl...Daniella Claesson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback