Julafton,Juldagen

GOD JUL!!!

Guuuud vilken bra jul det var igår :) Jim sov hos mig, han kunde inte hålla sig ifrån mig maby? HOPPAS! Sen vaknade vi rutn halv nio, vilket är onormalt eftersom jag brukar vakna vid fem på morgonen då det är julafton. Men så var inte fallet, vi låg kvar och mös lite, tände ljusstaken sen öppnade vi våra julklappar till varandra. Fick massa fint av Jim, men det finaste var nog en pälsväst :) Av Jims föräldrar fick jag också massor men det finaste var nog diamant örhängen och halsband. DANIELLA GOES BLING BLING!
Jim åkte hem vid nio och då började vi med jukfrukost hemma hos mamma, åt gröt (inte gott men de är ett måste på jul!) och öppnade julklapparna under granen :) Fick massa fint där med, min leopard klänning och mina svarta pumps var nog det bästa under den granen...
     Vid ett kom pappa och Louise och hämtade Sanna ocg mig så åkte vi till kyrkogården för att tända ljus år alla förfäder, orkar inte rabbla alla så jag skriver så! Klockn tre var dte Kalle Anka såklart, då var redan hela släkten där och pilrade i köket. Efter flera år av julmat så kom ÄNTLIGEN tomten, Viggo blev helt extas! Än en gång fick jag massa fina grejer, men min ROSA MOBIL var den bäst, woohhoo jag hoppade nästan när jag fick den :O:)  
     Vid åtta hämtade Tillbergs mi, dom hade firat i Salem. Åkte hem till Jim och drack lite vin och spelade TP :) Mysigt, trevligt att Malin kom!

Idag vaknade jag av att Jim spelade HÖG musik rakt i mitt öra, den skitstäveln ;) Men sen vaknade jag och slog han sen drog jag ner han i sängen så kelade vi ett tag. Gjorde oss iordning låååååååångsamt! Klockan fyra var vi på bio. Skulle hem till Malin på partaj vid tre, men bion är en tradition i den här familjen och det går ju inte att svika. Lite tråkigt att inte träffa alla, men mysigt med bio också :) Nu ska vi kolla Lost, tydligen! Själv längtar jag till Harry Potter som kommer ikväll!!

Jim Tillberg min drömprins <3

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback