Julkonsert

så var det värsta över! Äntligen har jag uppträtt och allt gick bra :) Var jätte nervös men alla sa att jag var bra så jag får väl tro dom. Men det är så svårt att ta åt sig av allt...men men. Jim går till och med runt och kallar mig "Världens bästa sångerska" En anning eller 36455756286489 att ta i. Men det är nog den enda spelningen jag har den här vintern tror jag. Blir inget på torsdag för jag kände inte för de.

Kan man säga att vi har lov nu? Tror det jaaa! Imorgon ska vi ha genogång i ca 30 minuter sen slute eftersom många ska göra sina personporträtt redan då. Men jag kan inte göra mitt innan 8 januari så jag skulle bara ha slutat runt kvart i tio. Så Jim och jag råkar "missa bussen" imorgon. Sen på torsdag är det den riktiga avslutningen, guuuuuuud va skönt det ska bli med lov. Nu är det till och med snö ute :O kanske blir det en vit jul ändå?

Nu ska jag krypa ner under filten med Jim och kolla på Ugly Betty sen Greys anatomy. MYSIGT! Jim har klippt sig också, nu har han inte mycket hår kvar, bort med fluffet. Skit snyggt typ lite halv rakat på sidorna vid öronen,eller jag kan inte förklara men det är iaf skiiiit snyggt. Grr ;)

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback