Shopping

Jaa nu var det dags att handla upp pengar och presentkort man fått under julafton :) Gick på stan igår men hittade inget..Sen idag var jag och Jim ute i god tid, klockan 10.00 mötte vi hans mamma sen gick vi på stan hela dagen! :) Köpte en tröja,byxor och en väska... Jim köpte skjorta och byxer till nyår.Jag har redan min klänning som jag ska ha på mig :) Även fast nyår inte kommer bli som man tänkt sig så tror jag att det kommer bli rugigt roligt ändå!!!

Kom på att jag har glömmt skriva vad jag fick i julklapp (tror jag har glömt hälften redan)

Julklappar -06

* Leopard klänning
* Svart klänning
* Svarta pumps
* Biopresentkort (fick massa såna, kom upp i 500 kr bio:O )
* Mobil påfyllning (2st)
* Sexigt nattlinne
* Diamantörhängen och halsband
* Vanliga örhängen
* Pälsväst
* Randig tröja
* T-shirt
* Sminkkitt
* Underkläder (2 par)
* Rosa mobil (motorola V3r)
* Sänggrejer till kudde och täcke
* En förkylning
* Presentkort (MQ och "över hela stan")
* Skönhetsprodukter
* Tofflor
* Mysgrejer till badkaret (badsalt osv)

Nu kommer jag inte ihåg någe mera :) Men en bra jul har det varit, jag måste ha vart snäll i år!

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback