Sunrise Avenue - Fairytale gone bad

VÄRLDENS BÄSTA LÅT!!!  Ska se om jag vågar gå fram till Sebastian i våran skola, hanbhar typ "band" tror jag...Så kan jag få köra den med dom på Julavslutningen eftersom Frida bor i england det här året..Då måste jag ju hitta någon annan sommkan kompa! Vill så gärna köra den på avslutningen asså! Lite kort tid kvar men satsar man så funkar det ju alltid :) Hoppas hoppas hoppas!!!

Igår så bytte Jim och jag en present var, vi kunde inte hålla oss enda till julafton :) Jag fick skit sexiga underkläder (hmm undra vad han hade i tankarna ;) ) och jag hade köpt en röd Fred Perry mössa, nu är det massa med klappar kvar plus att jag ska köpa någe mer till min älskling! Satte en gräns på 500-600 kr men man får typ inget för de :/ så vi höjde till 900 kr , men det blir nog lite mer pengar än så ändå :)

Hängde undan en klänning som mamma ska få köpa till mig också, och ett par skor...hoppas hon hinner hämta ut dom innan dom stänger...Köpte julklappar till mamma, pappa och louise också FINT!

Nu ska vi hem till mammsen, har lovat Jim att han ska få instalera sitt spel på min tjotiliot på datan. Så har han något att göra när jag kollar på "Uggly Betty"  imorgon :)

Skulle ha gått på body pump idag också, men jag har åkt på nackspärr. Det gör så djävulskt ont! Kan inte titta åt vänster eller lute huvet bakåt! AJJ!

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback