Torsdag, Fredag

Hej hopp lingon snopp! Hmm undrar hur en såndan ser ut :/

Igår var det partaj hos Carolina, va trevligt ROLIGT FOLK! :) Åkte hem runt ett skulle jag tro, mös hela natten lång...Yeah right ;)

Vaknade vid tjugo i tio, klockan tio var jag nere på stan och köpte den sista julklappen till Jim. Jaaa Emelie jag vet att jag skulle ha ringt men jag trodde att du sov den tiden, så igentligen var jag bara snäll som struntade i att ringa :D Nu sitter jag här hemma hos Jim, vi har klätt deras graaaaan. Jätte fin, röd och guld! mmm-m-m (som emelie skulle utrycka de hela)

Ska beställa hem mat tror jag, sugen på spagetti bolones från pizzerian, mumsfillebabba :P Sen ska vi nog bara vara hemma och kolla på Grinshen (God only knows how it spels). Börjar få lite julkänsla nu, är väl på tiden? Vet inte om jag kan påstå att det är snö på backen men något vitt är det. Kankse mitt musklet? Hoppas!!! Pirr pirr (okey nu gick jag för långt)

Min Jumich är den bästa pojkvännen i hela världen och jag ska alltid ha honom vid min sida <3

Nåväl...Daniella  Claesson

p.s MAMMA KOM IHÅG ATT KÖPA BINGOLOTTER TILL IMORGON KVÄLL (UPPERSITTARKVÄLL) d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback