8 underbara månader <3

Nu står vi här, fortfarande hand i hand. Vi har varit med om så otroligt mycket tillsammans, många oväder men också många solskensdagar har rest igenom vårat förhållande. Men trotts att det har varit körigt ibland så står vi här. Hand i hand. Och det har varit dom 8 bästa månaderna i mitt liv.

Fick veta att jag har fått VG på nationella engeska muntliga delen :) Känns skönt, sen klarade jag samhället också. Nu är det bara att släppa hela skolan för bara en kväll, en underbar kväll som jag har framför mig! Har blivit ändrade planer, men om jag ska vara ärlig så spelar inte det mig någon större roll. Ska iväg till Heron City om 1 ½ timme, äta middag - kolla film - mysa! Bara du och jag, ingen annan att tänka på förutom oss två. GUD VA SKÖNT! Sen när vi kommer hem så får vi se om vi kryoer ner under en filt i soffan och kurar ihop oss eller om vi går ut och är sociala en stund istället. Mysigt ska vi ha iaf!

Jag älskar dig min Jim Tillberg <3

Nåväl...Daniella Claesson

120859-8

Kommentarer
Postat av: emelie ahlskog

ni kunde ju ringt eftersom ni också skulle på bio... men men

2006-11-25 @ 13:47:26
URL: http://ahlskog.blogg.se
Postat av: emelie ahlskog

okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey

2006-11-25 @ 15:49:15
URL: http://ahlskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback