Bara för Emelies skull ;)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
" Satsu came too sometimes, wearing a scratchy bathing dress she´d made from our father´s old fishing clothes" Memories of a Geisha /sjuuuukt jävla bra! READ FÖR GUDS SKULL READ!
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Kan inte höder och vänster men jag chansar. Träffar Ludde rakt på nosen.
3. Vad var det senaste du såg på tv?
City Akuten
4. Utan att titta! Gissa vad klockan är.
19.10...nära 19.14, almost!
5. Bortsett från datorn, vad gör du just nu?
Lyssnar på Martin Stenmark! (grr he is hot hot hot)
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick till bussen
7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Emelies förjävligt tråkiga blogg ;)
8. Vad har du på dig?
Grån byxor och ett brunt linne med ett skärp i midjan.(okej vilket skärp räker runt hennes midja tänker många just nu)
9. Drömde du något i natt?
Tror jag drömde att den elaka katten Chippen typ dödade mig :/
10. När skrattade du senast?
Nyss, Jim är helt störd! haha
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
hmm en nattlampa? :S
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Var och simmade idag, och belive me I saw some scary shit! :O
13. Vad tycker du om den här utmaningen
Det är så otroligt krångligt att stava rätt, STOR uttmaning (jaa jag vet att det stavas UTmaning, jag försökte bara vara lite rolig!)
14. Vilken var den senaste film du såg?
Irresistible, skiiit bra!
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Everything!
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag måste se till att Jim är på sitt rum med HÖG musik innan jag ska gå på toa!
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Göra mig smal, ohh lord pleace!!!!
18. Tycker du om att dansa?
Jag dansar hällre än bra
19. George Bush?
USA:s pressident! Right? :/
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Hmm rädd att någon ska sno mina/våra namn, men okej. Flicka: Ängla.  Kille: Romeo (Jims förslag på killnamn,jag vill att den ska heta Hugo)
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja om jag har tid och pengar.
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Hmm jag tror inte du kommer in här, eller joo försök att hålla in magen och klämma dig förbi Sante Per och mig"
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Don´t know, don´t care! :)

Kommentarer
Postat av: hey du med den perfekta kroppen :) iknow it and you know it

jävla tönt :/ som att det e snyggt med en tjej som e spik-rak?

2006-11-15 @ 19:34:11
Postat av: emelie ahlskog

hahahaha va rolig du e ! Men en sak ska jag ta o säga dig - Your body is gorgeous ;) Hoppas du mest skojar. men det gör du om jag känner dig! Puss

2006-11-16 @ 10:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback