Drunkis

hahaha! Jim går runt och sjunger. "Everybody need a little time away!" "amasing grace" hahaha herre gud, hmm ska jag bli orolig föresten, everybod need a little time away, obs illa!!!!

Sitter här hemma och har en liten gratis konsert med Jim. Dricker lite vin och väntar på att nästa film ska börja.
HAHAHAHA nu låsas han att han gör en reklam av vinet "Delicius, it will make you laught" :D

Puss i nacken! (L)

"krrr, cp, taskigt (dricker vin) AHHH., "its not anuchual" Daniella kan inte du göra Carlton dansen?"
Jag dansade..
"Åhh nu ångrar jag att jag frågade :/ ..AJA KAN DU SLUTA SKRIVA ALLT JAG SÄGER OCH GÖR??"
moahaha neeeeeeeeeej!

Kanske inte ska ta en klunk vin till...eller jo föresten VARÖR INTE? hahaha!

Nu har jag nog en blodigel å¨halsen, eller nej föresten det var JIm som har slippat sig fast!

Längtar tills imorgon, då ska jag träffa Emelie, Sofie och Malin :) tjejfika time...TREVLIGT!!!

Nåväl...Daniella Claesson

p.s Jag tror Jim just kissade i mitt handfat :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback