Förändring

G O D A G E N S ! ! !

Hade ju utvecklings samtal idag, gick väl bra. Som vanligt så älskar lärarna mig  :)
Nu är Jim iväg på sitt samtal, hoppas att det går bra för honom också! Sitter här ensam, hmm nu ska man ju passa på att springa runt naken i hela huset. Eller varför skulle jag vilja de?? ;P

Imorgon är det fredag och då har Jim och jag varit tillsammans i 8 månader! Guuud va lite det låter, men det känns som mycket längre! Asså inte booooring länge utan att det känns som att vi känner varandra så himmla bra,och de bara efter 8 månader. Ser fram emot en framtid med dig min kiiiis <3
    Vi skjuter upp firandet och myset tills på lördag för imorgon är vi medbjudna på fest av Johnny och Mickaela, ska bli så skoj! Länge sen jag träffade henne :) BTW rösta på henne som lucia kandidat, ni som bor i södertälje, eller har LT, rösta rösta! :) 
   
På lördag som sagt (skrivet) så ska jag och Jim mysa och bara ro om varandra, känns som att vi behöver det efter förra helgen, inte den roliagste :/ Jaja mysigt som tusan ska det bli iaf.

Ikväll har vi öppet hus i skolan, så ni som är intresserade att börja Tumba Gymnasium till nästa år kan ju komma och kolla ikväll. Ska stå där och prata om Journalist linjen och massa strunt.

Nu återstår det största problemet till imorgon kväll, neeej inte vad vi ska dricka, utan vad jag ska ha på mig?!?!?! Tycker ajg har rotat igenom hela min låda och garderob med kläder med hittar nada. Känner mig så pluffsig på sistonde. Och nej jag ska inte börja klaga på "kurviga tjejer" men det känns som "kurvorna" har blivit lite för kurviga den senaste månaden, så känner mig inte så fräsch i mina kläder. Men det ör bara börja träna igen, för jag tänker inte köpa kläder i större storlek nu när jag ÄNTLIGEN har kommit ner till 36! Bara börja röra på sig och inte dricka läsk (yeah som om det skulle vara så lätt). Längtar tills mina nya kläder som jag har beställt ska komma, hoppas dom kommer till imorgon! :)

Ska klippa mig också, har bestämt mig!! Plus att Alexandras kommentar fick mig att bestämma mig :) Är så less på att vakna varje morgon med ett skatbo i bakhuvet! Klippa bort allt slitet och börja använda hårinpackning varannan dag!

Nåväl...Daniella Claesson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback