Fredag

Ä N T L I G E N ! ! !

Dagen jag har längtat efter nått så fruktansvärt mycket. Lite kasst att man längtar till slutet av lovet, men strunt samma. Ikväll ska jag på tjejmiddag hos Bea 18.00, jag kommer vara så jäkla nervös. Känner ju inte en ändå kotte där! Ska jag sitta där och vara trevlig och glad? Jepp, vill man ha kompisar i skolan och klassen så får man bjuda till lite, så de så! Sen vid 20.30 kommer alla killar och då är PARTY som står på schemat! Längtar, nu vill man bara börja göra sig iordning. Gud jag låter som en femåring som ska på sitt första kill och tjej kalas(blandade tjej och kill basiler) ! Men så kul ska det faktiskt bli :D Trist bara att jag missar Simpas fest :/ men får träffa Emelie och resten någon annan dag, sanna vänner har man kvar forever!

Sitter och lyssnar på Larsa nu, tänker på sommar konserten! Gud va roligt det var! "Jag kan inte hjälpa dig upp,kan inte lysa upp den väg du springer, jag kan inte vagga dig varm och lugn"

Jahapp så snön ligger kvar ute det trodde jag aldrig! Trodde att det skulle vara slask på stadens gator! men icke sa ,hmm, Daniella :)

Jim du är världens bästa. Det går att prata med dig om allt, det är nästan läskigt hur lika vi är varandra. Vi avslutar varandras menningar, känner varandra utan och innan. Och allt det här på bara 7 månader tillsamman! OMG! Förstå hur vi kommer vara när vi är 70 år, då kommer bara en av oss prata eftersom vi ändå skulle säga samma saker, lääängtar! Älskar dig, du är mitt allt, och liiite till <3<3<3

Orup - Måndag, Fredag. "För jag har matat katterna, jag har rastat alla hundarna!"

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer
Postat av: marielle

jaaa, du måste komma på Simpas fest :(

2006-11-03 @ 11:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback