Hatar Apoteket!!!

Hello!

Har varit ledig i två dagar nu :) skööönt! Nu är jag ledig onsdag och torsdag också, så mysigt att ligga och dryga sig i sängen med Jim också! Härligt...

Usch i morse när jag vaknade kunde jag knappt gå :( Fick staka mig fram till apoteket, dom hade inte min medicin inne i lördags så jag var tvungen att beställa till idag, men sen när jag kom dit så fanns den inte där. Sen ringde mamma till apoteket så sa dom att dom hade gjort ett misstag och att jag kunde komma ner igen så skulle hon leta fram medicinen. Då lackade mammaur och skrek " Komme ner och komme ner?! Min dotter har så ont att hon inte änns kan gå bara för att ni inte hade hennes medicin inne" osv..sen fick Katta gå ovh kolla för jag kunde inte röra mig, men då hade dom inte tagit fram medicinen så hon fick bråka med dom där nere tills dom letade fram den. Blir så less på apoteket :/

Ikväll är jag och Jim ensama hemma, mysigt! Har varit och hyrt film och massa mys! Imorgon ska vi gå en sväng på stan också, om jag nu kan gå :/ Men det ska vi väl kunna ordna. Annars får väl Jim köra mig i rullstol :)

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer
Postat av: meha

vad har hänt:O?

2006-11-21 @ 21:24:27
Postat av: emelie ahlskog

hahahaha fick han köra dig i rullstol då?:D Hoppas..

2006-11-22 @ 16:58:17
URL: http://ahlskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback