Helgen...

Jaa det är ju inte direkt en lugn helg om man säger så!!! Jobbig som fan, har inte kunnat slappna av pga flera olika anledningar som jag inte behöver skriva här.

Jims pappa ringde skolan och förklarade läget så vi har fått ledigt måndag och tisdag för att ta igen helgen. SKÖNT!  Behövs vekligen, har mycket att plugga sen, som sagt, så ska vi ta igen helgen och bara ta det lugnt!

I lördags jobbade jag med Emma och helt plötsligt Fredrik också. Hmm lite dålig still när jag innan hade frågat om Jim och fredrik skulle vara med så skulle dom inte de, men sen rätt som det var så kunde Fredrik vara där med inte Jim :/ illa....

Nu ska jag kolla efter en kattunge åt mig och Jim. Jag försöker tjata till mig en liten svart långhårig liten krake, får väl se hur det går :)

Är lediga onsdag och torsdag också kom jag på nu :) Eller jag har utveklingssamtal klockan 09.00 på torsdag, men annars helt lediga!  Härlig vecka :D

Nåväl...Daniella Claesson

120859-9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback