Helgen

God morgon!

Jag tänkte sammanfatta min helg en anning eller två, och för er som inte är intresserade TACK OCH HEJ!

Fredag: Jim och jag firade 8 månader med att gå på bio. Vi såg  "Them", gå inte och kolla på den. Världens sämsta film! Den var läskig och bra dom första 15 minuterna sen skönk den till botten var nådd.
Vi åkte hem och möööös! Ville ut, men icke sa nicke (det kommer vissa få sota för!) Kollade film och mös resten av kvällen. Johan åkte ut ur Idol också, tacka gudarna för de! Spännande nästa fredag, Erik har blivit skit bra nu på sista tiden så det spelar nog faktiskt ingen roll vem som vinner. Vad tycker ni? (kommentera)

Lördag: Jim och jag (haha varje nytt stycke börjar så, Jim och jag) var ensamma hemma hos min mamma på stan så vi hyrde film, gjorde mumsig mat och drack lite vin. Sen kände vi oss lite utanför och mobbade så vi bjöd hem lite folk och det blev en riktigt lyckad kväll. Grattade Emelie vid tolvslaget också. :)  Kvällen slutade inte som jag hoppats men men....Tack : Mea, Gago, Bella, Emelie, Jessica, Mikko, Dani, Adam, Tobbe, Johan, Hella, Christian (?) för en kul kväll (förlåt om jag glömde någons namn)

Söndag: Vaknade upp hemma hos Jim runt tolv. Hoppade in i duschen och gjorde mig halft iordning. Nu sitter jag här medans Jim ligger utslagen i sängen, Ska nog ta och krypa ner under täcket jag me ;) GRATTIS EMELIE 17 ÅR IDAG! Ska plugga engelska snart, måste göra klart våran film!

Jaa det var nog min helg tror jag...Hmmm vad ska jag göra nu då? Mysa en anning tror jag :)

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer
Postat av: Anonym

MARKUS MÅSTE VINNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2006-11-26 @ 22:29:22
Postat av: mea

jag skrev kommentar-jäveln där ovanför

2006-11-27 @ 01:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback