HERREGUD!!!

OMG!!!

Jag måste bara berätta att det är en tjej, som är sååå patetisk, som hittar på att hon är förlovad med Jim. MIN JIM!!! Heter typ på msn " JIM SEAN TILLBERG DU ÄR MIN(L) " gud jag vet inte vart jag ska ta vägen! Plus att hon har skickat bilder på sig i bara underkläder. PINSAMT för henne! Stakars arma flicka. Dom känner inte änns varandra hon bor typ i malmö! aja var bara tvungen att av reagera mig lite granna! Jga ber till gud att du läser det här och förstår hur konstig du är! Bara för att ni pratar med varandra på msn så betyder väl inte det att han är kär, hurkan man bli kär i någon man inte änns har träffat på riktigt??? Du ska bara veta att han visar mig bilderna, berättar vad du har skrivit och att vi skrattar åt dig! POOR GIRL!

Jim Tillberg du är min, MIN MIN MIN!!! (moahaha, häxskratt!)


Kommentarer
Postat av: emelie ahlskog

turkiiian hctiB

2006-11-15 @ 12:29:27
URL: http://ahlskog.blogg.se
Postat av: Anonym

haha. vilken patetisk tjej det där.

2006-11-16 @ 14:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback