Hundavkt?

Hej hej halloj!

Igår var jag och Jim hundvakt, eller ja till klockan halv tio då min mobil plingelingar. Så var det Gago, happy suprice, som undrade om jag och Jim ska med han, Mea, Ryckle, Siri, Mikko,Rico och Dani till pershagen. Sitter där i soffa med mjukisbyxor, men va fan vi hade varit unte med hundarna och dom sov som små björnar under ide tiden :) Så vi tog vårat pick och pack och åkte hem till Jim och fixade oss lite sen bar det av! :)
        Väl framme i pershagen så var det oturligt nog samma kille som hade fest som förra gången jag var där. Så jävla vidrigt hem! Rutten frukt, fimpar över allt och kiss på hela toa golvet! Fy fan det var helt sjuuukt, Meastog och skrek om det gula handfatet och Siri höll på att spy, medans jag och Gago stod och as garvade åt skolfotona. Gago fastnade för ett specielt och han var inte villig att släppa det, jaa ni som var med förstår vad jag menar ;) Synde att Emelie och Henke inte ville svara i telen när jag ringde :/ ? "OHH NO DET ÄR ELLA, SVARA INTE!" Jaa typ så kan jag tänka att dom låg i soffan och tänkte! :P Ryckle träffade jag inte förns vid bussen precis innan alla skulle hem, guuuuuuuuud vad jag har saknat henne!!!!

Somnade inte förns vid tre skulle jag tro, jag och Jimlåg och pratade nästintill hela natten, sååå mysigt!

Nu är det fardag och jag ska snart iväg på fika hos farmor och farfar!

Lediga imorgon, schööönt! Ska ut och filma lite till engelskan :)

I love my baby <3

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer
Postat av: mea

hahahah jag dog över den ruttna frukten:D men värst var handfatet!

2006-11-12 @ 15:14:48
Postat av: emelie ahlskog

haha ofta, min mobil va avstängd men vissa fattar ju inte att när kärringen säger "Du har kommit till IQ-svar som tillhör 0737363647 blablabla" att den är avstängd då! och om du skulle ha hört signaler och sen kärringen då hade jag TRYCKT AV! mofo :P Ja ja, Puss puss nerd

2006-11-12 @ 18:16:55
URL: http://ahlskog.blogg.se/
Postat av: emelie ahlskog

Hundavkt = Hundvakt.

hahaha visst e jag rolig? :)

2006-11-15 @ 18:05:55
URL: http://ahlskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback