Lördag

G O D   K V Ä L L ! ! !

Var på tjejmiddag igår, som jag redan har skrivit där nedan. Grattade Beatrice :) Riktigt trevligt, kul med nya tjejkompisar! Skiiiit god mat också, både varmrätt och efterätt! Hade kul så länge det varade!

Jim, tacka gudarna för dig!!! Vad skulle jag göra utan dig? DÖ!!! Nej kanske inte, men jag skulle ha ett fy sjutton mycket booooringare liv utan dig! Älskar att ha dig i min närhet, älskar din beröring, dina kyssar och dina händer när dom myser in i min hårbotten och masserar! OMG! Du är mitt allt älskaling, tack för att du finns. Nu har vi varit lyckliga i 7 månader och ser bara fram emot ett helt liv med dig!
Idag - Imorgon - Föralltid <3<3<3

Nåväl...Daniella Claesson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback