Människobajs...

Hello!

Hade NP prov i engelska idag, jag skrev om våran julgran :) Sen åkte jag och Jim hem för jag var ledsen och han tog hand om mig, snäll som han är <3

Mitt under provet så kände jag att jag fick min mens så jag kutade till toan när jag var klar, la min NYA jacka på min väska så att den inte skulle nudda äkelgolvet! Så k´äner jag att dte börjar lukta mysko, men inte tänker jag på de, jag sitter fy fan på en toa så det ska väl inte lukta blommor. Sen går jag ut för att kolla om Jim är klar så känner jag hur lukten förföljer mig, sen ser jag att jag har fått nått på armen så jag luktade så var det BAJS!!! Någon hade lagt bajs på toa golvet där min jacka låg :O SNUBBO! Vem sätter sig på golvet och skiter liksom? :S

Ikväll ska vi hyra 4862454 stycken filmer och hålla om varandra, så Jim får ta hand om mig i kväll igen :)

Älskar min Jim nått så fruktansvärt mycket <3<3<3<3<3<3<3

Nåväl...Daniella Claesson

Jim o Jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback