Peter Jöback - December natt

Äntligen är det fredag och en sjuhelvetes vecka är över. Nästa vecka kommer vara apskön :) Ledig måndag, då ska vi filma lite till Engelska B filmen. Tisadag nationella prov i Engelska A. Onsdag simmning, jäklarns att man har sakkat efter lite med träningen eller jaa okej jag ska vara ärlig jag har väl inte riktigt ansträngt mig med träningen på typ 2 månader ( but don´t tell anyone) Torsdag ska vi få våra betyg i Mediekommunikation, fan ta annika om jag inte får VG. På tal om VG, jag fick det i mitt speech prov och kommer få det i slutbetyg :D, tur att man har lätt för att prata framför folk! Sen vipps så är det fredag igen! schööönt!

Sitter och övar mig låt till Jul konserten i Wendela Hebbe, stakars familjen när jag sitter här inne och galer som en tupp :/ aja dom får stå ut!! "Öving ger färdighet!" (härmar singstar reklamen)

Ojj jag har någonting på halsen, jaha det var visst en Jim som kysser mig längst nacken!

Daniella " Jim min hud är typ jätte torr i ansiktet, jag har provat ock smörja in den!"
Jim " Men du får äl prova att smörja in den med något fetare som typ....pizza?"
Gullig :)

Fredag: HÄNDER DTE INGET KUL??? får väl kolla på Idol, klagar inte ;) men Jim gör!
Lördag: HUndvakt + Suschi!!!! mums :P

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer
Postat av: mea

ska du ha julkonsert på vår skola:D?

2006-11-10 @ 17:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback