PMS

fast ingen mens, är det möjligt? Om det är det så är det just det jag har nu...

Började ljud- radio kursen idag. Ska bli kul faktiskt :) Har spelat in en krönika om polisen precis, hmm vart inte så bra..men men..kanske kan fixa till den imorgon när jag redigerar!

Har också gjort ett lag till innebandy tuneringen iad också. "Kan Daniella spela innebandy?" tänker ni nu, och kära läsare jag kan INTE spela innebandy, vet inte ens om jag kan stava till de :/ Men Jim ville ha med mig bara för att det stod att en tjej var tvungen att vara på planen hela tiden. Men jag skaffade snabbt lag kompisar, tjejer!
Laget består av (tänk att det är någon som ropar ty : Daniellaaaaaaaaaaa Claesson)
Spelare 1: Daniella Claesson (lag kapten)
Spelare 2: Jim Tillberg
Spelare 3: Adam Lindquist
Spelare 4: Sandra Hammar
Spelare 5: Angelica Carsfeldth
Matrialare: Saad Gourada
Go Snöflingorna!

Undra vad som har flugit in i Jim, han kan inte få nog av mig idag :O Gulligt <3<3<3<3


Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer
Postat av: Hannah

bra blogg :)

2006-11-29 @ 16:29:53
URL: http://svartkajal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback