Pumpa...

Okej ångrar liiite det jag skrev tidigare, om att det var bajs med vinter..eller jag använde inte dom exakta orden men jag antydde de! YEAH YEAH SHUT UP!  Det är ju supermysigt! Och när man är ute i snörusket kan man bara be pojkvännen hålla om än om man fryser arslet av sig ;)

Det luktar ny rostade pumpanötter. Jag, Jim och Katta har gjort världens läbbigaste (inte lesbiskaste, utan läskigaste) pumpa!! Slår vad om att ni skulle tuppa om ni kom gående utan för familjen Tillberg + Daniella ´s hus nu :) Kollar ut genom fönstret, så fint när snön har landat på fönsterbläcket, det ända som saknas där är små kråkfötter märken. Varmt och skönt är det inne också, elden brinner i höga lågor inne i braskaminen (om det nu heter så) Tänt massa ljus, smaskigt med varm choklad till :)

Bamse kom in för en stund sen, heeeeeeeelt nersnöad han hade rullat sig utanför dörren, gulligt :)

Jaa jag tycker om vintern helt klart :) Man blir så pirri pirri kär också!!!!!

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback