Sista dagen på lovet

Har varit ett skiiiit skönt lov! Sovit, gosat och shoppat! Det blev inte av att träffa så mycket vänner, eller joo i fredags men inte alla andra. Har pluggat som en tok det här lovet också, jaja sluta klaga!

Ska snart gå ner till pappa. Sanna ska hämta mig så ska vi på kalas, farmor fyller år :) Pappa och Louise kommer senare dom har varit i lägenheten i Norge den här helgen. Schööönt för dom :) Hoppas dom har köpt nått fint till "lilla" Daniella!!!!

Skola imorgon, guuuuuuuuud va trött jag kommer vara!

Haha stakars Emma ringde mig igår och ville prata för hon var ute och gick i mörkret på väg till Siri. Men jag kollade på film så kunde inte prata, kunde ju ha hänt vad som helst. Halloween och kålsvart ute! Kanske ska slå en plinga linga och se om hon lever?

Åhhh jag kollade på Idol reprisen idag, HUR KUNDE DANNY ÅKA???? Jävla nötter som tror att alla andra ringer och röstar på han så sitter dom och slappar, men icke sa nicke ingen ringde på han. ILLA!¨

Nu ska jag ta en promenad ner till pappsen, bäcksvart ute så ska ta med mig min "modige" pojkvän till sällskap! Han slapp ju faktiskt följa med på kalaset.

Nåväl...Daniella Claesson  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback