Stakars Jim :(

NNEEEEEEEJJJJ!!!! Jag trodde att klockan var halv tre och att jag slutade om en timme, men så fan heller! Då har dom glömmt att ställa om klockan så den är bara halv två! 

Hela dagen har jag ståt ut utan Jim, eftersom att han är sjuk. Jag var så duktig och gick iväg till skolan ändå. Började dagen med att simma 1000 m. STOLT! 
     Imorgon är det bara halvdag så det är bara att stå ut, men åhhh kunde den inte ha varit halv tre istället så jag kunde ha fått träffa min beby snart!!! 


Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer
Postat av: Klimpen ( igen:O

ses snart älsking :D

2006-11-15 @ 13:35:35
Postat av: Anonym

HAHA du är sjuk älskling! grrr Klimpen!!! ;)

2006-11-15 @ 14:30:26
Postat av: emelie ahlskog

Stakars = Stackars

2006-11-15 @ 18:05:17
URL: http://ahlskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback