Surkart :/

Hello!

Vet inte vad som har flugit in i mig, en ond ande eller två! Är grinig konstant, eller jaa nästintill hela tiden i alla fall, så fort någonting inte blir som jag vill då jäklar vaknar oraklet innut i mig och jag blir världens HÄXA! :O konstant pms eller? Finns de?

Haha in stakars Jim är sjuk, eller ja "sjuuuuk". Varför blir killar så? Så fort dom har lite ont i halsen så går hela världen under och man ska uppvakta dom konstant. Bara Gudarna vet hur dom skulle reagera om dom skulle åka på mensvärk i en vecka. Men snäll som jag är så tar jag hand om min man endå *tjitjing* <3

Har snart lumch rast. Jim ska bjuda mig på lunch :) (Jag lyckades dra med han till skolan trots hans "obotliga sjukdom" ) mysigt!

Nåväl...Daniella Claesson



Kommentarer
Postat av: emelie ahlskog

surkart? hahaha.. du o dina ord

2006-11-08 @ 15:14:45
URL: http://ahlskog.blogg.se/
Postat av: klimpen från bulgarien

haha e faktiskt sjuk ! och vaddå " mensvärk" vad e det ? finns de ? :O:O:O :D:D love you

2006-11-08 @ 17:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback