Värre...

Inte har fotem blivit bättre, snarare tvärtom :( Har skiiit ont och kan fortfarande knappt gå, stackars Jim som får gå och kångka på mig hela tiden. Aja hoppas att det blir bättre till helgen. Juste på tal om helgen så har jag och Jim 8 månader på fredag :D mysigt! Vad händer annars i helgen?

Funderar på att klippa mig. MItt hår är så himmla slitet! Skule behöva klippa av det en bra bit, typ till axlarna så man blev av med allt rusk. Vad tycker ni?

Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal, tycker det är ganska roligt eftersom dom alltid bara kommer med massa bra saker att säga :) Dessvärre har jag det klockan 09.00 :/

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer
Postat av: alexandra

gumman! saknar dig! skulle va fint om du klippte av de en bir, de spelar ingen roll.. du e alltis lika snygg ;) jaa va händer till helgen? ses kanske?;) hihi, love(L)

2006-11-22 @ 22:18:55
URL: http://alexandrar.blogg.se
Postat av: alexandra

Åh gumman grattis, så glad för ER skull(L)

vi parta på fredag?:D DET VORE skitkul om du menade att du ja mfl ska göra de :D:D

2006-11-23 @ 12:43:57
URL: http://alexandrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback