24/3-06

Jaa nu ska jag vara lite fjortis/tönt/ jättekär!!!!!!!!

Jim Tillberg: Idag har vi varit tillsammans i 7 månader på pricken. Kommer ihåg den där pirriga känslan i magen när vi "bestämde" att vi skulle bli ett par offentligt! Jag vart så glad, så nervös. Jag kommer ihåg första gången jag pussade på dig i skolan, jag tog mod till mig och pussade dig på din bringa. Vilka blickar! Ibörjan av alla förhållanden så pratar man nonstopp om sina nya förälskelser, men grejen är den att det gör jag fortfarande! Varenda sekund jag är utan dig, vilket inte är många, pratar jag om dig, jag är fortfarande så där nykär så den där sköna pirriga känslan i magen kommer när jag har varit ifrån dig en eftermiddag. När jag har varit med mamma och handlat i en timme har jag säkerligen nämnt ditt namn cirka 100 gånger utan att änns tänka på de och bara på den lilla stunden hinner jag sakna dig nått så otroligt mycket! Jag förstår att alla som aldrig har varit / är  lika kära som jag är i dig kan bli för jäkla trötta på mitt snack hela tiden "Vet du vad Jim gjorde igår, asså så hiiiiimmla söt..." Yeah I know, men snälla stå ut, jag lovar att när ni är lika kära som jag är ska jag sitta uppe hela nätterna och lyssna på ditt ,jaa, helt obetydliga babbel om din nya drömprins. Jaja shut up nu Daniella, det jag vill säga är helt enkelt JAG ÄLSKAR DIG JIM <3<3<3

En hälsning från Chippen "xcfbn ncvf<a" (Jims katt skrev på tangentbordet så trodde han ville vara med i min blogg )

woohhoo bjuden på 18 års fest :) Kul att ÄNTLIGEN få lite kompisar i klassen :)

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer
Postat av: mea

håller med chippen(det han skrev) haha:D

2006-10-25 @ 12:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback